Seminář

Storytelling v personální a manažerské praxi

NOVINKA

Dobrý příběh je cestičkou k úspěchu – nejen ve filmu a v divadle, ale také ve firmě. Hodí se marketingovým specialistům, tak manažerům i personalistům. Už Vás nebaví přesvědčovat a prezentovat? Začněte vyprávět. Nevíte-li jak, je tento workshop určený právě Vám. Dozvíte se odpovědi na otázky: - Jak motivovat, angažovat a inspirovat prostřednictvím technik příběhu (nejen) knástupu do firmy? - Jak zohlednit a upravovat sdělení podle toho, komu ji říkáme? - Jak propagovat dobré jméno a brand společnosti či produkt? - Jak efektivně komunikovat sposluchači?

Seminář je určen:

Zejména pro personalisty a HR manažery v oblasti komunikace a náboru a pro všechny, kteří ve firmě pomáhají budovat brand a dobré jméno produktu či společnosti.

Cíl semináře:

Na workshopu si osvojíte  principy fungování storytellingu (umění vyprávět příběh) a naučíte se je aplikovat  v rámci své profese i v osobním životě. Rozšíříte paletu komunikačních dovedností souvisejících s budováním a šířením značky.

Dobrý příběh je cestičkou k úspěchu – nejen ve filmu a v divadle, ale také ve firmě. Hodí se marketingovým specialistům, tak manažerům i personalistům. Už Vás nebaví přesvědčovat a prezentovat? Začněte vyprávět. Nevíte-li jak, je tento workshop určený právě Vám. 

Dozvíte se odpovědi na otázky:

  • Jak motivovat, angažovat a inspirovat prostřednictvím technik příběhu (nejen) k nástupu do firmy?
  • Jak zohlednit a upravovat sdělení podle toho, komu ji říkáme?
  • Jak propagovat dobré jméno a brand společnosti či produkt?
  • Jak efektivně komunikovat s posluchači?

Obsah semináře:

  • Základní principy fungování business storytellingu.
  • Tvorba vlastního příběhu, příběhu firmy, příběhu zákazníka a příběhu uchazeče o práci 
  • Techniky předání sdělení zábavně, zapamatovatelně a zužitkovatelně. 
  • Metodika zjišťování výpovědní hodnoty firemní značky a volba vhodných příběhů, které jí „sluší“
  • Rozšíření palety komunikačních nástrojů. Cvičení a průprava v oblastech struktury, dynamiky, provedení, zapamatovatelnost příběhu.
  • Praktická cvičení a tvorba příběhů
  • Zdroje inspirace pro tvorbu příběhů

Využívané metody: 

Storytelling | Stand up | Koučink

 Materiály účastníci obdrží elektronicky v ucelené formě po proběhnutí workshop.

 Počet účastníků:  max 12.

Časový harmonogram semináře:

8.30 – 9.00 – prezence účastníků

 9.00 – 11.00 –  workshop (1. část)

11.00 – 11.15 – dopolední coffee break

11.15 – 13.00 – workshop (2. část)

13:00 – 14:00 – oběd

14:00 – 15:30 – workshop (3. část)

15:30 – 15.45 – odpolední coffee break

15:45 – 17:00 – workshop (4. část a závěr)

Výhody pro Vás

Občerstvení
  • Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Občerstvení a oběd
  • Oběd je zahrnut v ceně semináře.
  • Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
  • Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
  • Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
  • Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Odpovědi odborníka
  • Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
  • Můžete je položit přímo na semináři.
  • Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.

Lektor

Termíny a místo konání

10.6.2019

9:00 - 17:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.